Дикси Груп
Ми є громадською некомерційною організацією, тому для нас вкрай важливе раціональне та прозоре використання ресурсів. Проекти, які ми реалізуємо, часто мають жорсткі часові рамки, що наперед визначає вибір каналів комунікації. Інтернет для нас є ключем для максимальної ефективності.
Проект "Дорожня карта енергетичної безпеки України" (Enkarta.org) був викликом для всіх нас, адже передбачалося не просто поінформувати, а залучити людей до участі. Сама тема не була легкою і вибивалася зі звичного кола інтересів та захоплень більшості інтернет-користувачів. Перед нами стояла задача отримати якісні концепції з планом кроків до енергетичної незалежності України. Ми хотіли використати доволі новий для енергетичної галузі формат інтернет-дискусії, обміну конструктивними думками. До всього цього ми мали ще й доволі обмежений часовий проміжок, визначений умовами проекту.
При виборі підрядника ми спиралися на найцінніші для нас якості - ефективність, професійність, прозорість роботи, вимірюваність результатів і можливість чітко відслідковувати портрет цільової аудиторії за підсумками кампаній, адже в такий спосіб ми можемо перевірити свої гіпотези та сформувати ідеї для наступних проектів. Команда агентства довела своє розуміння наших задач комплексним підходом до їх вирішення, а також приємно здивувала сміливими інноваціями.
Ми відчували потенціал для активного залучення аудиторії з соціальних мереж, а колеги з агентства змогли підтвердити наші уявлення про ці можливості та втілити їх в життя. В проекті "Дорожня карта енергетичної безпеки України" саме соціальна мережа Facebook виступила основним драйвером конверсій.
Ми залишилися задоволеними результатами співпраці - чудова робота клієнт-менеджерів агентства, блискуча оперативність в комунікації і реалізації проекту. Сподіваємося на співпрацю з агентством в наших подальших проектах.
Президент Громадської організації "Діксі Груп" Олена Павленко